Canlı Tv İzle

Sosyal

TopOfBlogs

Arşiv

Takipçilerimiz

Yazılarım Ücretsiz Mailinde.!

Bucks'ta karar zamanı

Facebook'ta Paylaş


Sezon sonunda sınırlı serbest kalacak Charlie Villanueva ve Ramon Sessions ile sözleşme yenilemek istiyor.

Milwaukee Bucks genel menajeri John Hammond, bu sezon sonunda sözleşmesi bitecek olan iki oyuncusu Charlie Villanueva ve Ramon Sessions ile sözleşme yenilemek istediklerini söyledi.

Ancak Michael Redd, Andrew Bogut ve Richard Jefferson üçlüsüne toplam 41 milyon dolar ödeyecek olan Milwaukee, bu durumda lüks vergisi sınırının üzerine çıkmış oluyor. Hammonds, takımının lüks vergisi ödemeye pek sıcak bakmadığını da açıkladı.

“Bunun bir iş kararı olduğunu biliyorum. Muhtemelen Milwaukee formasıyla bu salondaki son maçımı oynadım” diyen Charlie Villanueva, pek mümkün görünmese de takımda kalmak istediğini söyledi.

Her iki oyuncu da sınırlı serbest olacakları için, Milwaukee’nin gelen teklifleri karşılama şansı var.

Atletik forvet Villanueva da başka takımlardan daha iyi teklifler beklediğini söylüyor. “Bence geçtiğimiz yıla oranla bir gelişim gösterdim” diyen 24 yaşındaki Villanueva, “Yine de geldiğim noktadan memnun değilim. Daha iyi olabilirim. Milwaukee’de kalmak istiyorum, ancak ailem için en doğru teklifi seçeceğim. Ben Gordon’ın başına gelenleri ben de yaşamak istemiyorum.”

Facebook'ta Paylaş

Yorum Yapmak İstermisiniz?

 
Canlı Tv İzle - Canlı Tv İzle