Canlı Tv İzle

Sosyal

TopOfBlogs

Arşiv

Takipçilerimiz

Yazılarım Ücretsiz Mailinde.!

Okur NTVSPOR.NET'e konuştu

Facebook'ta Paylaş

NBA'de forma giyen yıldız basketbolcumuz Mehmet Okur, 2010 Dünya Basketbol Şampiyonası için milli takıma davet edildiğini açıkladı. Okur, Tanjevic ile görüştüğünü ve kendisinin en yakın sürede sağlığına kavuşmasını dilediğini ifade ederken çok koyu bir Fenerbahçeli olduğunu söyledi.



-Öncelikle tebrik ederiz seni. Hem bu akşamki galibiyet için hem de ikinci kez baba oldun. Yiğit Mehmet dünyaya geldi. Amerika'da ailen genişliyor. Nasıl hissediyorsun?

Kendimi çok iyi hissediyorum açıkçası şu anda. Sezona çok iyi başlayamadım, yavaş başladım. Çünkü sakatlığım vardı, hastalık derken böyle bir bocalama dönemi geçirdim. Ama onlardan dersimi alıp, şu anda kendimi en üst seviyelere getirmeyi bildim. Yüzde yüzüme geldim diyebilirim. Son 35-40 maça bakarsanız da gerçekten eski senelerdeki gibi hem sayıda hem ribauntta hem blokta üst düzeylere çıkartabildim kendimi.

 -Bu hafta inanılmaz bir performans var. Pazartesi günü Boston maçıyla başladı. Üçüncü çeyrekte adeta tek başına aldın maçı. Dün Indiana karşısında çok iyi performans gösterdin. Ama talihsiz bir mağlubiyet gelişti. Bugün de 22 sayı 11 ribaunt var. Performansın artıyor, play-off'lar öncesi Utah için çok sevindirici bir durum.

Sadece benim açımdan değil, diğer takım arkadaşlarım da şu anda çok odaklanmış durumdalar. Bu son 8 maçın ne kadar önemli olduğunu herkes biliyor. Çünkü herkes birbirine, 1'den 7'ye kadar tüm takımlar play-off sıralamasında birbirine 2-3 maç yakın. O yüzden 2 maç kaybedip beşinciliğe altıncılığa düşebiliriz, 2 maç kazanıp ikinciliğe çıkabiliriz. O yüzden her maçın kritik önemi var. İyi şekilde bitirmek istiyoruz.
-Batı gerçekten çok karışık. Ne olacağı belli değil. Peki play-off'ta şu takımla eşleşmek istiyoruz gibi bir düşünceniz var mı?
Yok. Şu anda bir takım söyleyemem. Ama şunu söyleyebilirim. Home court'u (saha avantajını) elde etmek istiyoruz. Ve ilk iki maça evde başlamak istiyoruz. Kim çıkarsa çıksın ondan sonra bekleyeceğiz tabi.
-Türk basketbol severlerin en çok merak ettiği konu, 2010 Dünya Basketbol Şampiyonası'nda olacak mısın, olmayacak mısın? Milli takım heyeti geçen hafta buradaydı. Nasıl bir karar var?
Ben zaten oynamak istiyordum. Geçen senelerde sakatlığım vardı özellikle belimden. Artı babamın rahatsızlığı derken, çok verimli olacağımı düşünmedim ve toplantılar oldu. Konuştuk, görüştük ve milli takıma beni davet etmediler, sakatlıklarım da vardı. Ama şimdi kendimi çok iyi hissediyorum. Çok heyecanlıyım 2010'un Türkiye'de olması nedeniyle. Çok kaliteli bir turnuva geçeceğine inanıyorum. Eğer 2001'deki Avrupa Şampiyonası'na bakarsınız çok iyi bir atmosfer vardı, çok iyi bir hava yakalamıştık. Ve avrupa ikinciliği elde etmiştik. İnşallah bu sene de o atmosferi tekrar yaşayıp, seyircimizin önünde güzel maçlar çıkarıp bir madalya alırız. 
-Şimdi NBA'deki çok sayıda basketbolcu Dünya Basketbol Şampiyonası'nda forma giyecek. Amerikan Milli Takımı'nda Carlos Boozer ve Deron Williams da aday kadroda varlar. Onlarla konuşuyor musun? Ve NBA'de forma giyen yabancı oyuncuların performanslarını dikkate alıp, Türk Milli Takımı'nın kadro yapısını düşününce özlenen başarı gelir mi? Hangi takım ön plana çıkar?
Zannetmiyorum Carlos'un geleceğini, onun bilmiyorum gelip gelmeyeceğini, ama Deron gelecek onunla konuşuyoruz, o da çok heyecanlı Türkiye'ye geleceği için. Çünkü geçen senelerde Amerikan Milli Takımı gelip bizimle 2 özel maç yapmıştı. Onlar çok memnun kalmışlardı. Ve Deron'un takım arkadaşları hep İstanbul, Türkiye hakkında olumlu şeyler söyledi. O yüzden o da çok heyecanlı geleceği için turnuvaya. Favoriler biz varız, İspanya var, Yunanistan, Arjantin, Amerika, Rusya yani çok. Her maçın çok önemli olacağı, her takımın güçlü kadroyla geleceği bir turnuva olacak. O yüzden bizim için de inşallah iyi geçer.
-Boozer dedin, onun bu sene kontratı bitiyor. Onunla ilişkili durumlardan dolayı mı turnuvada olmayabilir veya konuşuyor musunuz ne yapacak? Utah'ta kalacak mı?
Şu anda kontrat senesi. belki de benim duyduğum (milli takıma) davet etmeyecekler. Başka uzun davet edecekler gibi ama sonuçta ona da sormadım gelip gelmeyeceğini. O da bana birşey söylemedi. Hep beraber bekleyip göreceğiz.
- Tanjeviç'in sağlık durumuyla ilgili bilgi aldın mı? Nedir durumu?
Aldım, konuştum, (ameliyat) iyi geçmiş. 5 saate yakın bir ameliyat geçirmiş. Ameliyattan hemen önce konuşmuştum. Ona söylediğim "sen güçlü bir insansın, bütün dualarım bütün pozitif enerjim seninle." Sonuçta önemli bir ameliyata girecekti ve iyi geçtiği için de çok mutluyum. Birkaç kere aradım fakat ulaşamadım hemen ameliyatın arkasından. Tekrar deneyeceğim, inşallah en kısa zamanda konuşurum. o da eski sağlığına inşallah en kısa zamanda kavuşur.
-Utah'ta altı yıl geride kalıyor, iki yıl daha kontratın var. Bundan sonrası için kariyer planların nedir? Amerika'da iki tane çocuğunuz dünyaya geldi. Aileniz genişliyor. Türkiye'ye dönmek var mı, burada devam etmek var mı... Bundan sonrası için neler söyleyeceksin?
Ben ilk NBA'e geldiğimde kendime hedef koymuştum, basketbol kariyerimi, basketbol yaşantımı burada Amerika'da, inşallah Utah olur ama Amerika'da Nba'de sonuçlandırmak istiyorum. Bu benim en büyük hedefim. Ama eğer ki ilerleyen senelerde Türkiye'ye dönersem, bir koyu Fenerbahçeli olarak, Fenerbahçe'de basketbol kariyerimi bitirmek isterim. Dediğim gibi ilk hedef burada bitirmek.

Facebook'ta Paylaş

Yorum Yapmak İstermisiniz?

 
Canlı Tv İzle - Canlı Tv İzle