Canlı Tv İzle

Sosyal

TopOfBlogs

Arşiv

Takipçilerimiz

Yazılarım Ücretsiz Mailinde.!

Böyle taraftar görmedim IA #4

Facebook'ta Paylaş

Beşiktaş Cola Turka'nın yıldız oyuncusu Allen Iverson, basketbolu siyah-beyazlı formayla bırakmak istediğini söyledi.


BEŞİKTAŞ TARAFTARINA ÖVGÜIverson, BJK Cola Turka Arena'daki imza töreninde hissettiği duyguları ''Oraya çıktığımda aklıma ilk gelen şey, olmam gereken yerde olduğumdu. O atmosferi yaşarken doğru kararı verdiğim için çok mutlu oldum. Taraftarların beni gördüklerinde adımı bağırmaları tüylerimi diken diken etti. Beni kabul etmelerinden ve bu şekilde desteklemelerinden ötürü çok heyecanlıyım'' sözleriyle aktardı.
Tribün klasiği olan ''üçlü çektirme'' konusunda ise Iverson, ''Öncesinde böyle bir şey yapacağımı ve bunun ne olduğunu bilmiyordum. İlk önce şaşırdım ve ne yapacağımı bilemedim, ama arkasından çok hoşuma gitti. Aynı şekilde taraftarlarımızın maçlarda aynı şeyi yapmalarını seviyorum'' dedi.
Tezahüratlardan çok etkilendiğini dile getiren Iverson, sözlerini şöyle sürdürdü:
''Kariyerim boyunca çok büyük maçlarda ve atmosferlerde bulundum. Ama dünyanın hiçbir yerinde böyle bir taraftar, böyle bir tezahürat görmedim. Döndüğüm zaman ABD'deki birine bunu anlatsam da anlayamaz. Gelip bunu yaşaması lazım. Bu tezahüratları bizim için yapmaları ve benim bunun bir parçası olmam gurur verici. Taraftarların da maçın içinde olması, maçla beraber hareket etmeleri hepimize itici güç veriyor ve iyi hissettiriyor.
Takım arkadaşlarım benden çok daha uzun süredir beraber oynuyorlar. Ben geldikten sonra onlarla beraber olmak ve işbirliği yapmak için elimden geleni yapıyorum. Zamanla her şeyin daha iyi olacağını, takımın bir parçası olacağımı ve takım oyununu daha iyi öğreneceğimi düşünüyorum. Takım halinde oynamaya alışınca çok daha yararlı bir basketbol izleyeceğinize söz veriyorum.''
İlk maçında 15, ikinci maçında 2, üçüncü maçında ise 18 sayı attığı hatırlatılarak ''Sen hangi ortalamayı yakalarsan, kendini tatmin olmuş hissedersin'' şeklindeki soruyu ise Iverson, gülerek, ''2 olmayacak. Kesinlikle daha fazla olacak. Söz veriyorum'' şeklinde yanıtladı.

Facebook'ta Paylaş

Yorum Yapmak İstermisiniz?

 
Canlı Tv İzle - Canlı Tv İzle