Canlı Tv İzle

Sosyal

TopOfBlogs

Arşiv

Takipçilerimiz

Yazılarım Ücretsiz Mailinde.!

Ömer Aşık - NBA'e alıştım

Facebook'ta Paylaş

 
NBA'de Chicago'da forma giyen milli basketbolcumuz Ömer Aşık, sezon başında yaşadıkları tüm sakatlıklara rağmen şu anda Doğu Konferansında üçüncü sırada olduklarına ve sıralamada Boston Celtics ve Miami Heat ile aralarında çok fark olmadığına dikkati çekti.
Takımın son iki sezonu 41 galibiyetle bitirdiğini, bu sezon ise daha şimdiden 41 galibiyete ulaştıklarını belirten Aşık, "Tabi sezon sonuna kadar ne olacağı belli olmaz, ama şu anda herşey bizim için çok iyi gidiyor. İnşallah böyle devam eder" dedi.
Hedeflerine adım adım ilerlediklerini, karşılarında hangi takım olursa olsun her maçı kazanıp play offlar için en fazla avantaj getirecek sırada normal sezonu bitirmek istediklerini belirten Aşık, NBA'ye alışma dönemini ise atlattığını, şu anda herhangi bir sorunu olmadığını kaydetti.
Aşık, "İlk başta biraz zorlandım, ama şu anda herhangi bir sorunum yok. Alışma dönemini atlattığıma inanıyorum. Süre aldıkça da kendimi daha çok geliştirdiğimi düşünüyorum. İnşallah bu aldığım süreleri artırıp kendimi daha da geliştirmeye çalışacağım. Aldığım süreyi en iyi şekilde değerlendirmeye, takıma katkı yapmaya çalışıyorum" diye konuştu.

Facebook'ta Paylaş

Yorum Yapmak İstermisiniz?

 
Canlı Tv İzle - Canlı Tv İzle